Czy lokalnej firmie potrzebna jest strona www?

Dodano 05 lipca 2017

Właściciele małych jednoosobowych firm twierdzą zazwyczaj, że żadna strona internetowa nie jest im potrzebna. Zwłaszcza lokalne sklepiki czy firmy usługowe. Ale czy tak jest naprawdę? Czy własna strona to zbędna inwestycja?

Zazwyczaj, poza brakiem potrzeby jej posiadania, mali przedsiębiorcy zasłaniają się kosztem stworzenia takiej witryny. Czy posiadanie informacyjnej wizytówki rzeczywiście kosztuje tak dużo? Okazuje się, że można ją posiadać nawet za darmo, lub za mniej niż 100 zł. Być może masz w rodzinie kogoś, kto potrafiłby w tym pomóc?

Po co strona internetowa?

Strona internetowa jest jak Twój pracownik. Z tym, że pracuje na Ciebie 24 godziny na dobę. Nie bierze urlopu i nie choruje. Zawsze udziela pełnych informacji osobom, które szukają informacji. Jest w internecie i każdy może na nią w bardzo prosty sposób trafić. Zgadzasz się z tym wszystkim? No to teraz odpowiedz sobie jeszcze raz na pytanie postawione nad tym akapitem. Po co mi strona internetowa?

Wymieniłem oczywiście tylko niektóre jej cechy i zalety. Jest ich znacznie więcej. Często, kiedy prowadzisz małą firmę, nie jesteś w stanie przypilnować wszystkiego osobiście. Pochłania Cię praca, Klienci, zlecenia, sprzedaż, załatwianie spraw urzędowych itd. A jednocześnie mimo całego tego natłoku spraw, często zdarza się, że nie możesz pozwolić sobie na dodatkowego pracownika. A nawet jeśli możesz sobie pozwolić, to nie zawsze uda się znaleźć odpowiednią osobę.

Warto zatem postawić na stronę internetową, która działa jak automat. Posiada zbiór wszystkich informacji, o które może zapytać Klient. A jeśli nie posiada odpowiedzi na jego pytanie, to są tam zamieszczone dane kontaktowe i formularz, przez które Klient może je zadać.

Gdzie Ty szukasz informacji o Twoich problemach? Najczęściej w Google, albo na Facebooku, prawda? A czy można tam znaleźć także Twoją firmę? Aby jeszcze łatwiej było ją znaleźć, pamiętaj aby była stworzona w wersji mobilnej, czyli równie elegancko wyświetlała się zarówno na komputerach stacjonarnych i laptopach, jak i na telefonach czy tabletach.

Po co mi reklama?

Mówią, że reklama jest dźwignią handlu. Mówią też, że im więcej włożysz, tym więcej wyciągniesz albo, że z pustego i Salomon nie naleje. Tak samo jest właśnie z reklamą. Nie ma Cię, to nie istniejesz. Im więcej reklamy, tym z dużą pewnością więcej Klientów. Przede wszystkim nie patrz na reklamę jak na wydatek, lecz jak na inwestycję w rozwój swojej firmy i zdobycie nowych Klientów.

Właściciele małych firm zazwyczaj twierdzą, że mają Klientów z polecenia i dlatego reklama nie jest im do niczego potrzebna. Zgadza się – stali Klienci, oraz nowi, którzy dowiedzieli się o Tobie od tych pierwszych to Twoja najważniejsza grupa odbiorców. Wypracowana własną, ciężką i co najważniejsze – bardzo dobrą pracą. Warto jednak postawić na pozyskiwanie Klientów z kilku różnych źródeł. Pomyśl co będzie, jeśli któreś z nich wygaśnie. Nagle stali Kupujący nie będą mieli potrzeby zakupów u Ciebie, albo przestaną Cię polecać... Wiele źródeł na pozyskiwanie Klientów pozwala na to, że utratę choćby jednego z nich odczujesz mniej boleśnie. Jednym z takich źródeł może być chociażby firmowa strona internetowa.

Ale to trudne w obsłudze!

To już kompletna bzdura. Aczkolwiek jest ona bardzo często rozpowszechniana. Nie musisz znać żadnych skomplikowanych języków programowania. Nie musisz posługiwać się też żadnymi skomplikowanymi hasłami itp. Tak naprawdę, jeśli korzystanie z komputera nie sprawia Ci żadnych problemów, to również z obsługą strony internetowej nie będziesz ich mieć.

Witryny www oparte są o tzw CMS, czyli system do zarządzania zawartością na stronie. Dzięki temu wpisujesz tekst na stronie zupełnie tak samo, jak robi się to w Wordzie. Bardzo podobnie wstawia się też zdjęcia i inne pliki. Dodatkowo, firma w której zamówisz stworzenie strony w standardzie udzieli Ci przeszkolenia w zakresie jej obsługi. Nawet jeśli po roku o czymś zapomnisz, zadzwoń do nich. Jeśli będą profesjonalistami, to na pewno Ci w tym pomogą.

Ile kosztuje strona www?

Cena strony internetowej zależy od kilku lub kilkunastu czynników. To zupełnie tak samo jak w każdej innej dziedzinie życia. Inną kwotę zapłacisz za samochód nowy, a inną za używany. Nawet jeśli w obydwu przypadkach będzie to nowe auto, prosto z salonu, to wszystko zależy od marki oraz wyposażenia.

Dokładnie tak samo jest w przypadku stron internetowych. To ile za nią zapłacisz, w dużej mierze zależy od stopnia rozbudowania. Możesz np. poprosić o wykonanie prostej witryny wizytówkowej. Umieścisz na niej ofertę, zdjęcia oraz dane kontaktowe. Jeśli natomiast zdecydujesz się na rozbudowaną stronę, zintegrowaną ze sklepem oraz innymi zewnętrznymi aplikacjami, to cena znacznie wzrośnie.

Koszt stworzenia strony dla małej firmy waha się od kilkuset zł do kilku a nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych. Rozbieżność jest więc spora. Może więc to być znaczny wydatek, zwłaszcza w momencie, gdy dopiero rozpoczynasz własną działalność i masz inne zobowiązania. W związku z często pojawiającymi się sytuacjami tego typu, całkiem niedawno wyszliśmy do naszych Klientów z nową ofertą – strony internetowej w opłacie abonamentowej. Wartość zamówionej strony rozkładana jest na 12 lub 24 równe raty. Dzięki temu łatwiej jest młodemu przedsiębiorcy strawić taki koszt. Jeśli interesuje Cię takie rozwiązanie, to zgłoś się do nas TUTAJ.

Podsumowanie

Jak widzisz, strona internetowa to wcale nie taki diabeł straszny, jak go malują. Jeśli odpowiednio podejdziesz do tematu, na pewno wyjdziesz na tym bardzo korzystnie. Pamiętaj jednak, że w dzisiejszych czasach nie wykonuje się nowej strony raz a 5 lat. Powinno być ona regularnie aktualizowana. Dzięki temu Klienci chętniej na nią wracają, pamiętają i polecają innym. Łatwiej jest też dzięki temu trafić na nią z Google. Zatem jeśli masz już stronę internetową, podeślij do nas TUTAJ jej adres. Przyjrzymy się jej z bliska i całkowicie bezpłatnie doradzimy co warto zmienić, ulepszyć i zaktualizować. Z chęcią odpowiemy na każdą wiadomość!

 

#reklama  #firma lokalna  #strona internetowa  

Podobał Ci się ten artykuł?

Jeśli tak, to zapisz się poniżej aby otrzymywać informacje o nowych artykułach. Twój email pozostanie tylko w naszej bazie. Nie wysyłamy spamu.

DDWLKP.pl PCH24.info PCT24.pl PMI24.info PNT24.info POB24.info PP24.info.pl PSZ24.info PZL24.info

© 2012 - 2017 Skuteczna Reklama Lokalna & Dzień Dobry Wielkopolsko. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Logotypy Dzień Dobry Wielkopolsko, PCT24.pl, PSZ24.info, PZL24.info, PCH24.info, PMI24.info, PNT24.info, POB24.info, PP24.info.pl, Chcę być FIT, Skuteczna Reklama Lokalna są znakami powiązanymi z Portalem Dzień Dobry Wielkopolsko oraz jego wydawcą ROZWOJOWI.com, którego są własnością. Mogą być wykorzystywane w celach zgodnych z przeznaczeniem i za zgodą wydawcy. Użytkowanie portalu oznacza zgodę na jego Regulamin oraz Politykę Prywatności.

Zamów DARMOWĄ rozmowę